Курс халықты жұмыспен қамту орталықтарының (ХЖҚО) қызметкерлерін нәтижеге бағдарланумен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мақсаттарды қалыптастыру және жауапкершілікті дамыту үшін тиімді және іс жүзінде бағытталған құралдармен, ХЖҚО клиенттерімен өзара іс-қимылда тиімді ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларымен таныстыруға арналған.
Курстың форматы:
Сабақтар веб-сессия форматында өтеді, сабақтан кейін практикалық тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді.
Курстың негізгі тақырыптары:
- Нәтиже туралы түсінік. ХЖҚО-дағы нәтижеге негізделген басқару жүйесі
- Нәтижеге бағдарланған жұмыс компоненттері
- Улучшение процесса работы по модели «Планировать – делать –проверять - корректировать»
- Жауапкершілікті дамыту: «Ойлау 360» техникасы
- Автономды түрде жұмыс істеу: Эйзенхауэр матрицасы
- Өзіндік мотивация негіздері
- Стресстің табиғатын, стрессті басқару әдістерін үйрену
- Әр мінез -құлық стилінің күшті және әлсіз жақтарын анықтау
- Іскерлік қарым -қатынас түрлерімен, негізгі құралдармен және тиімді қарым -қатынас әдістерімен танысу
- Байланысты мақсатқа жету құралы ретінде қолдану
- Клиенттерге бағытталған тәсілдер жүйесі
- Ұзақ мерзімді перспективалармен байланыстың бірінші кезеңі
Сабақтың авторлары:
- Алуа Ахметова - «Ernst & Young Kazakhstan» Бизнес Академиясының оқытушы-кеңесшісі және бизнес-тренері
- Алишер Идрисов - «Ernst & Young Kazakhstan» Бизнес Академиясының жетекші оқытушысы