Кеңсе менеджері-бұл бірде-бір заманауи компания онсыз жасай алмайтын маман. Кеңсе менеджерінің жұмысы көрінбейтініне қарамастан, іс жүзінде оған көп нәрсе байланысты – басшының тиімді жұмыс кестесін құрудан бастап компанияның бүкіл құжат айналымын ұйымдастыруға дейін.
Қазіргі уақытта көптеген кәсіпорындар кеңсенің сәтті жұмыс істеуіне жауап беретін кәсіби кеңсе менеджерінің жұмысын қажет етеді. Курста құжаттардың негізгі түрлерін және олардың ерекшеліктерін құру және сақтау саласында білім алу; іскерлік кездесулерде серіктестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын игеру; ұжым ішіндегі және ұйым басшыларымен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін білу қарастырылады. Курс аясында басқарушылық функцияларды зерттеу, соның ішінде кеңсе жұмысын жоспарлау, ұжым ішіндегі міндеттерді бөлу ұсынылады. Курста іс жүргізудің нормативтік-әдістемелік негіздерін зерделеуге; кіріс және шығыс құжаттарды өңдеуге, іскерлік қарым-қатынас негіздеріне ерекше мән беріледі.